kategoria: ClearSense

Czym jest kanibalizacja słów kluczowych? Jak z nią walczyć?

Zadbałeś o optymalizację techniczną firmowej strony www? Aby mieć pewność, że początkowy porządek nadal jest zachowany, co jakiś czas warto przyjrzeć się jej dokładniej. Może…

czytaj więcej

Adres URL. Jak tworzyć przyjazne adresy stron WWW?

Skrót URL (Uniform Resource Locator) to format określania lokalizacji różnych zasobów w sieci. Przeciętny internauta najczęściej spotyka się z adresami URL stron WWW i na…

czytaj więcej

Jakiego błędu nie możesz popełnić w Internecie, czyli co oznacza błąd 404?

Szukając informacji w Internecie zdarza się, że trafiasz na interesujące Cię dane w wyszukiwarce, ale już po kliknięciu adresu i przekierowaniu na właściwą stronę pojawia…

czytaj więcej

W jaki sposób prowadzić social media w dobie pandemii?

Obecna sytuacja wynikająca z globalnej epidemii COVID-19 zmusiła wiele firm do zmiany strategii marketingowej. Dla dużej części z nich media społecznościowe stały się jednym z…

czytaj więcej

Nowy algorytm Core Web Vitals, czyli dlaczego UX jest ważny?

Google pracuje nad nowym algorytmem, który będzie badał wrażenia użytkowników. Szczególnie istotne stanie się to, czy dana strona jest przyjazna dla użytkownika. Ocena będzie miała…

czytaj więcej

Video marketing – jak wykorzystać jego możliwości?

Video marketing to narzędzie o ogromnym potencjale. Świetnie sprawdza się jako sposób na promocję marki, zwiększenie sprzedaży produktów i usług czy zaprezentowanie firmy jako eksperta…

czytaj więcej

Jak prowadzić i rozwijać firmę z sukcesami? Przewodnik dla każdego

Na przestrzeni ostatnich miesięcy wiele firm stanęło w obliczu wyzwania. Pojawiła się niepewność, jak wyjść z niespodziewanej sytuacji. Niektóre biznesy musiały na chwilę ograniczyć lub…

czytaj więcej

– 2020-06-18 09:11:00

  Real Time Marketing – jakich błędów nie popełnić? Bieżące wydarzenia mogą w określonych okolicznościach być albo przyczynkiem do kryzysu wizerunkowego, albo odskocznią do sukcesu…

czytaj więcej

Dlaczego warto teraz postawić na lokalne SEO?

Pozycjonowanie lokalne jest procesem optymalizacji strony www lub sklepu internetowego w taki sposób, aby przyciągały one jak najwięcej zainteresowanych użytkowników w danej lokalizacji. Twoja działalność…

czytaj więcej

Jak opracować plan działania w e-commerce na nowe czasy?

  Zakupy w Internecie są szybkie i wygodne, o czym z pewnością wiedzą stali bywalcy sieci. Przekonują się o tym również osoby, które wcześniej nie…

czytaj więcej

Jak dotrzeć do klientów? Przygotuj podcast

Wszyscy chcemy dziś maksymalnie wykorzystać czas. Odpowiedzią na rosnące potrzeby mogą być podcasty. Podcastów można słuchać podczas wykonywania innych czynności –zarówno na siłowni, w czasie…

czytaj więcej

Jak zbudować więź z klientami w trudnych czasach?

Jak zbudować więź z klientami w trudnych czasach? Doświadczenia z poprzednich kryzysów uczą, że w trudnych czasach warto inwestować w relację z klientem. Specjaliści wskazują,…

czytaj więcej